برای آتش‌نشان‌های کشورم... (یک چالش فوری این بار برای هموطنان) + پ.ن

از پلاسکو شنیده‌اید حتما و خب مجالی برای توضیح ماجرا نیست...


بیایید برای آتش نشان‌های کشورمان دست به دعا شویم.

هر کس می‌تواند،

می‌خواهد،

نگران آتش‌نشان ها و خانواده‌هایشان است، 

لطفا یک زیارت عاشورا بخواند برایشان.

بیایید حالا که همیشه چالش‌های رنگ و وارنگ راه‌ می‌اندازیم، این دفعه برای هموطنانمان چالشی راه‌ بیندازیم.


+ لطفا هرکس مایل است، منتشر کند.

+ اگر هم مایلید شرکت کنید لطفا:)

بعدا نوشت: به پیشنهاد یکی از دوستان، تصویر زیر رو هم گذاشتم‌ اگه اهل تهران هستید و شرایطش رو دارید، میتونید به مراکز زیر برای اهدای خون مراجعه کنید... برای حادثه پلاسکو

* در آغوش حق:)

اعلام موافقت:)))

:)
ان‌شاءالله که سالم باشن‌‌...:(
اعلام موافقت:)))
خیلی موافقی فکر کنم :)
من که از بس ار صبح دعا و قرآن خوندم کف کردم
بنظرم فعلا بهتر اطلاع رسانی بشه که اونایی که تهران برن مراکزی که اعلام شده خون بدن
عکس لیستشو داری ؟
اونم میتونی بذاری اگر میخوای
نه ندارم:(
میتونم پیداش کنم؟ 
الان میگردم اگه پیدا کردم میذارم:)
مرسی که گفتین:)
من گذاشتمش توی وبم برش دار از اونجا عزیزم
عه همین الان پیداش کردم:)
مرسی:)
یک دنیا ممنون. خدا عزیزانت رو حفط کنه برات زیر سایه امنش عزیزِ مهربونم.
همچنین برای شما بانوی مهربون:)
حیف ک نیستم تهران وگرنه میرفتم خون بدم!هرچند ک خون میدادم باید باز همونارو بهم برمگردوندن چون میمردم!هیییی خداصبر بده:(
خب تو این شرایط کسایی که خودشون مشکلی دارن لاژم نیست خون بدن دیگه‌‌‌ ...
چه کاریه خب؟
ولی در کل خیییلی بده هیچ کاری از دستمون بر نمیاد واسه هموطنامون جز دعا:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend