229

یه دستمال بردارم و گرد و خاکهای اینجا رو بگیرم. تار عنکبوتها رو از گوشه کنارش پاک کنم. کفِشو جارو بکشم. حیاتشو آبپاشی کنم. به گلدوناش آب بدم. چای دم کنم و توش هل بندازم. چای که دم کشید، دونه دونه استکانا رو بچینم و توشون نبات بذارم و زعفرون. چای بریزم. بوی هل اینجا رو برداره. بعدش شمام بیاین و بشینیم با هم گپ بزنیم و عصرای کوتاه پاییزی رو اینجوری بگذرونیم.

هوم؟ (:
از من هل نداشته باشه لطفا :)
نبات و زعفرون چی؟ :)

حتما حتما :))
چشم (:
بدون این تشریفات هم اگه شما میبودی رو همین خاک و خل هم مینشستیم و گپ رو میزدیم.ولی حالا که اصرار داری حتما تمیز کاری کنی و پذیرایی،زوتر جارو پاروت رو بکش صدامون کن بیایم.من که حال ندارم کمکت کنم.نیس که خودم پرروم قبل اینکه مهمون بیاد به جای اینکه بگم وای اینجا رو مرتب کنم مهمون داره میاد،میگم آخ جون مهمون میاد تو رودرواسی باهام اینجا رو مرتب میکنه!!،فک میکنم بقیه هم قد خودم پرو ـن و بهرحال گفته باشم من حال تمیز کاری ندارم.همینجا جلو در میشینم چایی ت که آماده شده صدام بزن بیام تو.هل هم دوس ندارم.تا حالا زعفرون تو چایی نخوردم و نمیدونم چه مزه ایه.ولی نبات رو بذار.زعفرون هم.امتحان کنم ببینم چجوریه.نسکافه و کافئین جماعت هم مخصوص من داشتی چه بهتر.اگرم کیکِ خودت  پز و ترجیحا شکلاتی هم بهمون بدی به ایمان نزدیک تره.
چه مهمونای خوبی که میمونن تو رودرواسی و مرتب میکنن دی:
نه من انتظار کمک ندارم.. خودم درستش میکنم :))) شما فقط بیاین باهم گپ بزنیم :)
در ضمن گپ زدن تو فضای عطرآگین و تر و تمیز که خیلی بیشتر حال میده تا خاک و خل =)

نه فعلا تم این دفعه سنتی ایرانیه دی: دفعه های بعدی بیاین به صرف چیزمیزای کافئین دار و کیک شکلاتی و نسکافه ای خودم پز :)))

+ یادم انداختی که مدتهاست کیک نپختم مخصوصا کیک شکلاتی و آخرین کیکی که پختم یک شهریور بود... نسکافه ای بود ولی :)))) دلم تنگ شد =|
هوم‌کر :| :)))

خوبه. من موردی ندارم. نهار چیه فقط؟!
هوم کر؟ :|||||

:) عصرونه قراره بیاین... طبیعتا ناهار رو تو وبلاگ خودتون باید خورده باشین دی:
و شام البته.
شام میتونیم بند و بساطو جمع کنیم بیایم طرفای شما به صرف پیتزا دی: خوبه؟
اینجام اگه بخواین بمونین یه لقمه نون و ماست با تزیین گل محمدی و نعناع میدیم بهتون دی: انتخاب با خودتون :)
فکر خوبیه :)
بعد تو برامون از نسترنای پشت پنجره بگی =)))
من نبات و زعفرونی میخوام
ای بابا مثل اینکه هل تو چایی رو فقط خودم دوست دارم دی:

احیانا اگه اتاقتون بهم ریختست
من خودم مرتبش میکنم
چه مهمون خوبی ^_^
اتفاقا همین الان در حین جواب دادن به کامنت بنفشه داشتم فکر میکردم واقعا مهمونی پیدا میشه اینجوری؟ :)

ولی شما مهمونین همینکه با حس و حال خوب بیاین کافیه :))) 
فقط یه چیزی وای فایی دارین دیگه ؟
=))))))
پس قضیه از این قراره :))))
من با کسایی که تعارف ندارم این کارو میکنم
غرشو میزنن اعتراض هم میکنن خجالت بکش با این اتاق بهم ریختت من مهمونتم ولی منم میخندم و میگم تا اتاقمو مرتب نکنی از چایی خبری نیست:دی

همین دیروز پریروز شکلاتی درست کردم.تو که فعلا هیچی ندادی بهمون بخوریم ولی من الان کیکمو عکسشو آپلود میکنم برات حالا.
خب قضیه اینه که من هیچ وقت جرئت نمیکنم مرتب کردن اتاقمو به کس دیگه‌ای بسپرم چون ممکنه زیر تَلّ لباسا یه چیزای ناجوری پیدا شه و دی:

همچنان چشمم به صفحه پنله که عکس کیک شکلاتی‌تو ببینم :))
اهووم خیلی زیاد 
چه خوب (:
دونات رضوی هم تنگش چطوره؟ 😍
هاااا اینم خوبه :)))
من اول یه دونه کم شکرشو برای خودم برمیدارم، بقیه‌شم میدم به شما دی:
سلام
چه خوب شد که دوباره پست گذاشتین 😊
والا حرف و سخن خاصی نیست فقط گفتم حالا که چاییتون تازه دم از خاموشی دربیام😊
سلام (:
هرکسی کو دور ماند از اصل خویش، باز جوید روزگار وصل خویش و ایناست دیگه قضیه :)))

به‌به :))) چه خوب که از خاموشی دراومدین :))) خوشحال میشه آدم اینجور وقتا :)

روشنیتون پایدار :)
وای دل مارو بردی که :))) دلم چای هل دار خواست ...
بیاین قوری قوری چای هل‌دار بخوریم :) طرفداراش زیاد نیستن ظاهرا :))) 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend