ای موج که می‌روی به سویش/ از جانب من بشوی ذهنش

قبل‌تر ها خانه فامیل ها که می‌رفتیم، چشمم می‌افتاد به تی‌وی روشن و bbc فارسی که راست و دروغ را مثل ماست و برنج با هم مخلوظ می‌کرد و به خورد مردم می‌داد. و در طی آن حرص می‌خوردم که این همه آدم چرا گوششان را و حتی عقل را می‌سپرند به این‌ها(که البته همه چیز را می‌گوید و خوب پوشش می‌دهد، فقط بعضی جاها معلوم نیست منبعش کجاست:/) 

حالا اما خانه فامیل می‌روم و چشمم به تی وی روشن و bbc فارسی می‌خورد که راست و دروغ را مثل ماست و برنج با هم مخلوط می‌کند. و در طی آن  خنده‌ام میگرد به بعضی حرف‌ها... خنده‌ی از ته دل... 


+ مصداقِ «خنده‌ی تلخ من از گریه غم‌انگیزتر است»

++ داشت می‌گفت سینمای ایران تنها سینمایی‌ست که به حکومتش وصل است . و جمهوری اسلامی ایران(دقیقا به همین کاملی گفتش) با یک سینمای دولتی در حد جهان اینقدر می‌درخشد. و من هنوز داشتم فکر می‌کردم که وات دِ فاز؟  و واقعا الان داری مخالف حرف می‌زنی یا موافق.... ولی مجری دیگر جلوی آقای کارشناس را گرفت...:)

+++ و حرف‌هایی که نمیشود گفت و حتی نمی‌شود نگفت. فقط باید یک‌جایی نگهشان داری که به وقتش بع زبان بیاوریشان... به وقتش...

++++ تعطیلات رو به پایان چقدر غمناک و ناامید کننده است:/

+++++ عنوان هم که کاملا ربطش با موضوع مشخص است دیگر؛ مگر نه؟ دی:

* در آغوش حق:)

وقتی با دوتا فیلم اینقدر تحت تاثیر قرار میگیرن دیگه اخبار ماست و خیاری جای خود دارد :)) فقط نباید حرص خورد

خداروشکر ک داره تموم میشه چه خبره 13 روز؟؟؟؟
آره متاسفانه... یعنی بعضیا اونقدری که به خبرای ماهواره اعتماد دارن، به چشماشون ندارن:|


شما که دانش‌آموز نیستید که... هعععععی 
دی:
آخی دانش آموز یادش گرامی :)) خداییش سر کار رفتن و به مدرسه رفتن ترجیح میدم.اصلا هرکی میبینم مدرسه میره دلم براش میسوزه :))
تموم میشه این روزاهم
منم سر کار رفتن رو با اینکه تجربه نکردم ولی ترجیح میدم:)

امیدوارم هرچی زودتر تموم شه:)
سخت نگیر
دیگه می‌خندم فقط:) لب‌خند:)
مردم چه چیزا نگاه میکنن:|فقط شبکه اموزش و مستند!
شبکه فرهیختگان نمی‌بینین احتمالا؟:) 
خونه اقوامه دیگه چه میشه کرد...
من اسمِ bbc اومد دیگه روم.نشد بقیه شو بخونم و رفتم خجالت کشیدم :/ :)))
خجالت داره والاع :/ :))
شما گفتین منم باور کردم سناتور:)
فکر کنین جایی که تی‌وی داخلی رو کلا ندارن و آنتنشون نمی‌گیره، بعد به حای اینکه زل بزنیم به هم، داشتیم بی‌بی‌سی می‌دیدیم می‌خندیدیم... چیکار کنیم دیگه؟:)
فک نکن :) خوددرگیرن ..

دوست دارم زود 14 ام برسه :)
من به اون بچه‌هایی فکر می‌کنم که پای اینا بزرگ میشن...

:| البته خیلی خوبه آدم اینطوری باشه:) 
راس میگی اون بچه ها ..............
اوهوم...
البته که خبرگزاری های کمی هستند که به قوّت بی بی سی بتونن اخبار جهانی رو در این مقیاس پوشش بدن. و خب هر خبرگزاری بالاخره وابسته به یک جایی هست و باید دلِ حامیانش رو بدست بیاره. همونطور که صدا و سیمای درب و داغونِ ما، هوای نظام رو خیلی داره :) حالا بین ش هر چی چرت و پرت هم بخوان میذارن توی کاسۀ ملت.
بی بی سی هم که خب مشخصه جهت گیریش. منتها بحث اینجاست که تماشای بی بی سیِ فارسی، نسبت به شبکه های داخلی، بهتر هست یا بدتر؟ که خب من همون بی بی سی رو ترجیح میدم. چراکه اونقد برنامه های متنوعی داره که یکی شون (که سیاسی نیست)، تونسته سلیقۀ منو پوشش بده. یعنی یک شبکۀ بریتانیایی، به اندازۀ بیست و اندی شبکۀ ایرانی برای من، کاربرد داشته! از توی بیست و اندی شبکه ی ایرانی هم که فقط شبکۀ مستند و گاهی افق، ارزش تماشا دارن.
یاسون هستم، تحلیلگرِ سیاسی اجتماعی فرهنگی هنری رسانه ای! :))))
بله خب در اون که شکی نیست واقعا ...
این پست اصلا اصلا اصلا( و بازهم تاکید میکنم،اصلا) در جهت تایید رسانه ملی نیست. چون رسانه ی ملی هم تایید نمیشه و خب اینجا کلا رسانه ی ملی حرفی ازش نیست... 
حرف من اینه که بی‌بی‌سی بخشی از خبرها رو در کمال صداقت به اطلاع میرسونه ولی خب در بینش یه سری چیزها رو هم خیلی ماهرانه عوض میکنه... که این میشه در هم آمیختن حق و باطل.... که ازش به عنوان فتنه یاد شده تو متون اسلامی... و تاکید میکنم که بحث رسانه ملی نیست وگرنه خب اون هم نکات منفی زیاد(بخونید خیلی زیاد) داره...
در نتیجه به نظر کسایی که فقط تفکرشون رو محدود می‌کنن به بی‌بی‌سی، دریافتی‌شون چیزیه که اونا می‌خوان و نه چیزی که خق و درسته‌ همونطور که اگه یه نفر بشینه پای رسانه ملی، تقریبا تفکرش میشه چیزی که اینا می‌خوان(این که میگم تقریبا باز خودش یه مسیر دیگه‌ای از بحث رو باز می‌کنه)
و اینکه خب من بیشتر جنبه‌ی سیاسی و البته بصیرتی و اجتماعی رو در نظر گرفتم وگرنه در اینکه مستندهای رازبقای ماهواره خیلی کیفیت بهتری دارن از مستندهای ما که شکی نیست. (به عنوان مثال البته)
به نظرم اگه کسی بخواد راه حق رو بگیره، نه رسانه‌ ملی ارضا میکنش و نه ماهواره... مهمترین نکته به نظرم آگاهانه دیدنه:) که باز همینجا میشه یه پرانتز باز کرد و از ضمیر ناخودآگاه گفت که دیگه واقعا نمیگنجه اینجا:)
مثلا من دیروز کشته مرده حرفای آقاهه شده بودم که اولش اومده میگه: سال نوتون مبارک ... به امید آزادی ایران در سال جدید...
:/ الان من بدبخت و گرفتارم و همه چی پر و بالمو بسته عصن:/ بعد یه همچین چیزایی علاوه بر دید منفی، ناامیدی هم به آدم میده....
ولی خب کیفیت و خلاقیت بالاخره آدم ها رو به سمت خودش جلب میکنه...
:)
+ خوشحالم از آشناییتون مستر یاسون ... بازم بیاین این طرفا:)
ببخشینا ماهواره مگه راز بقا داره؟؟؟!!!
اونوخ راز بقا رو چطور میشه آگاهانه دید؟؟!!! خخخخخخ
شوخی کردم زحمت نکشید یوخ استدلال کنید!
:| 
آگاهانه دیدنش اینه که مثلا یاد بگیریم خوردن همنوع که بعضی وقتا تو طبیعت اتفاق میوفته، کار حیووناست نه آدما... دی:

ماست و برنجم که خوشمزه :|

البته بد که نیست طعمش:) ولی مشکل اینجاست که هر دوتاش سرده... آدم سردیش میکنهو بالاخره حالش بد میشه...:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend