نصایح اسمارتیز گونه:/

نصیحت اسمارتیزگونه:

اگر بچه‌ای با هر نسبتی(پسر عمه، پسردایی، پسر عمو، پسرخاله، هیچکدام) وارد اتاقتون شد، و از قضا بچه‌ی فضولی هم بود، اولا سعی کنین تمام اشیائی که ممکنه مورد سوءقصد بچه قرار بگیره رو بذارین بالای کمد دی: و ثانیا اگه شبیخون خوردید و فرصت این کارو نداشتین، مثل من رفتار نکنین لطفا:/


پسر عمه‌ی دهه نودی به معنای واقعی کلمه گودزیلام، اومده تو اتاقم، جاکلیدی منو برداشته(کلیدشو درآورده:/) و با خودش برداشت برد:/ من فقط نگاهش کردم و یه خرده باهاش بازی با کلمات کردم(شاید باورتون نشه ولی اونم با من بازی با کلمات میکنه:/ آخه من نمیفهمم اینا چرا اینقدر باهوشن؟:/) میدونید چرا هیچ جمله‌ی دستوری مبنی بر اینکه جاکلیدیمو پس بده بهش نگفتم؟ چون در تربیت بچه‌هایی که فقط میخوان لج آدمو دربیارن، معتقدم نباید رو هیییچ وسیله‌ای حساسیت نشون بدی، وگرنه میزنن اون وسیله رو به فنا میدن:/

فقط تنها کاری که کردم این بود که به بابام(با بابام اومده بودن و با بابام هم رفتن) بگم حواسشون به جاکلیدی من باشه:/ 

دوست دارم جاکلیدیمو خب:/‌هدیه مامانم بوده خب:/ (به سان بچه‌ی دو ساله که عروسکشو ازش میگیرن:/ بعضی چیزا واقعا نقطخ ضعف آدما محسوب میشن... این جاکلیدی هم واسه من نقطه ضعفه... :/)


نصیحت اسمارتیزگونه ۲:

اگه بچه دارید، یا یه روزی بچه‌دار شدین، بهش یاد بدین لوازم صاحبخونه، مال صاحبخونه‌س و مسلما قصد نداره اونا رو بین بچه‌های فک و فامیل بخش و باز کنه:/ والا:/



* قطعا موقت:/


+ در آغوش حق(:

بچه های بعضی مهمونا واقعا روی اعصابن -_-
و ادم هرچقدم سعی میکنه با مهربونی و لطافت رفتار کنه میبینه نمیتونه واقعا -_-
:))
واااقعا:/

اصلا  با بعضیاشون فقط شیوه‌ی خشونت کارسازه:/

((:
عزیزم تحمل این وضع گودزیلاها زیاد سخت نیست، من یه دختر عمو دارم سه سال ازم بزرگتره هرچی چشش بگیره میبره، دیگه پریشب سارافونمو با تمام پررویی ندادم بهش :)
سه سال بزرگتره؟!!! بعد اونم میبره همینجوری وسایلو؟:/

پررویی نیست عصن... خیلی هم کار خوبی کردین اتفاقا:))
آخ که من چقدر با این چالش روبرو بودم
البته از یه جایی به بعد دیگه هرکی دست ب وسایلم میزد دعواش میکردم
الانم دوتا گودزیلا خودمون داریم ک از دستشون در کمدارو با کش بستم! کی اینا بزرگ بشن و بتونن کشارو در بیارن خدا میدونه
بد چالشیه:/

آخه من دلم نمیاد دعواشون کنم:/ یا اگه دعواشون کنم افسردگی میگیرک بعدش خخخخ

اخ اخ... این دیگه خیلی سخته:) نمیدونم چه علاقه‌ای دارن بچه‌ها که برن تمام وسایل کمدا رو بریزن بیرون:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend