مگه میشه؟:/



اگه قرار باشه بهترین فیلم یا انیمیشنی رو که دیدید بهم معرفی کنید، چی معرفی می کنید؟ :)))


* رتبه دو رقمی منطقه 2 میگفت که سقف ساغت مطالعه ش 11 ساعت بوده !! میگفت تازه یه روز که خودشو کشته و خیلی اذیت شده تونسته 11 ساعت بخونه. بهم برخورد راستش :/

** و همچنان میگفت هفته ای سه تا فیلم میدیده :/ بازم بهم برخورد :/ دیدم چقدر دارم خودمو اذیت میکنما :/ 

*** و همچنان تر من نمیفهمم با چه کیفیتی میخونده که اونجوری شده... والا من ساعت مطالعه م از اون بیشتره الان :/ 

**** حالا ولش کنید اینا رو :))) این آخر هفته قراره به خودم یه خرده استراحت بدم :))) به سوال اول پست جواب بدید :)))


لبوفسکی بزرگ.
ریک اند مورتی (انیمیشن سریالیه)

ممنونم :)

* جدا فکر میکردم شما فیلمای تخیلی فضایی پیشنهاد بدین دی:
سلام خانوم :)
ساعت مطالعه فقط به خودم آدم بستگی داره. خودتو با بقیه مقایسه نکن.
من روزای نزدیک کنکور که نهایت تلاشمو میکردم بیشتر از ۱۰ ساعت نمی تونسم بخونم.
انیمشن ها زیاده زیاد
اگه بالرین رو ندیدی، ببین :)
Leap 2017
سلااااامم :)
نمیدونم آخه من اصلا فکرشو نمیکردم رتبه دو رقمی با ۱۰-۱۱ ساعت خوندنم به دست بیاد !

مرسی بابت پیشنهاد =)
اگه هنوزم هست بگینا، حالا هفته های آتی میبینمشون :))
پیشنهاد میدم، اما نه به شما دی: مطمئن نیستم خوشتون بیاد یا رابطه برقرار کنین باهاش ... 
علی الحساب یه دور اینتراستلار رو ببینین :))
.
قابلی نداشت 
اتفاقا فیلمای اینجوری مورد علاقه ترین ژانر من هستن :)))
اینتراستلار رو دیدم و arrival رو هم  😎 برید سراغ بعدیا دی:

(:
در ادامه پیشنهادات : :)
La la land
Baby boss
Inside out
Your name
The little Prince 2015
Baby driver
اگه اینا رو ندیدی، ببین فک کنم دوس داشته باشی
ممنووووون =)

baby boss رو دیدم فقط از بینشون :)

تچکر :)
اوووو نِ بابا! «)) 
برید مریخی رو ببینید پس یه دور دی: اگرم دیدینش، برین صفحۀ ویکیپدیای «سحابی» و نواختر رو بخونین یه کم گرم شین دی: فیلم دیگه کافیه :))
ها بابا :)))
اینو ندیدم دیگه انصافا :)) تشکر

* اینایی که میگید رو تا حالا تو کلاس نجوم و مستندای نجومی هزار بار دیدم دیییی:
بی احترامی به استاد اعظم؟! «| جا داشت با این شمشیرای نوریِ توی جنگ ستارگان بزنم نصف تون کنم دی:

پس واستین فک کنم ببینم چی میشه تجویز کرد براتون :))
+ماشالله ایضا دی:
نه بابا به من مگه اصلا بی احترامی میاد؟:)
چه خشن شدید در ضمن دی:

فکر کنید :))) 
+ (:
جمعه ۱۸ اسفند ۹۶ , ۱۹:۵۰ مریــــ ـــــم
اینستا اوت خوبه
موآنا و سینگ هم خیلی خوبن
:|
مغازه اجیل فروشی رو هم من دوس داشتم
سینگو حتما ببین

مغازه آجیل فروشی واقعنی اسم فیلمه؟:/

خیلی ممنون بابت پیشنهادا =)))))


شنبه ۱۹ اسفند ۹۶ , ۰۸:۱۹ مریــــ ـــــم
نه اسم انیمیشنه
:))
ولی بازم چیزی از عجیب بودن اسمش کم نمیکنه دی:
شاید خالی بسته! ://
شاید :))))
ولی خب کیفیتش احتمالا خوب بوده :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend