ناشناس بگین:)

بعد حادثه‌ی پلاسکو، واقعا دلم نمیخواد اصلا پست بذارم جز در همون موضوع. که خب موضوع غمناکیه :(

یادمم هست که همون اولایی که من دوباره وبمو راه انداخته بودم، یه چالشی بود که ناشناس نظر بدین و اینا....:)

خب الان اگه دوست دارین، میتونین بگین .‌‌‌ نظر، پیشنهاد، انتقاد، .... البته خب میتونین ناشناس نگین اگه دوست ندارین:) دیگه منم ببینم این چار پنج تا دونه مخاطبمون چیه نظرشون:)

البته به نظرم فضای نسبتا مجازی واقعا معرف شخصیت آدما نیست... ولی خب برای سرگرمی جالب به نظر میاد که بدونی دیگران چی فکر میکنن:) هرچند هم که مهم نباشه یا درست نباشه یا هرچی..‌. صرفا جهت سرگرمی:)))


+ در آغوش حق:)

به جرأت می تونم بگم شما یکی از خوبان عالمید.
به جرأت میتونم بگم بزرگترین اغراقی بوده که تا حالا دیدم:)
ممنون از لطفتون و حضورتون

سلام عزیزم
دو صفحه از وبلاگت رو تند تند خوندم
من اولین باره که میام اینجا...به خاطر اسمت:)
برات دعا کردم.. بیشتر برا درس‌هات
برای اینکه آدم‌های مفیدی برای این کشور باشیم
مثل قهرمان‌هایی که این روزها انگار تازه شناختیم‌شون
آتش‌نشان‌هایی که با فداکاری‌شون چندروزه بی‌چاره‌مون کردن...
امیدوارم بسازیم با هم این‌جا رو

سلام:)
خوش اومدین:)اسمم خخخ
ممنووونم بسیار زیاد:)))
و قطعا مفید بودن و ثمره‌ای داشتن برای کشورمپن از هرچیزی مهمتره:)
واقعا بیچاره‌مون کردن:(

امیدوارم:) ممنون از حضورتون :)
شما اسمارتیز ترین رنگی رنگیِ بیانی *_*
خعلیم خوشمزه هستند نوشته هات ^_^
هر وقتم والعصر میخونم یادت میوفتم :)
جاتم اینجاس 👈❤👉
بعدشم این که توی این سن اینقدر دغدغه مند عمل میکنی و اینقدر بفکر کارای بزرگی خیلی خوبه همین جوری بمون و نذار روزگار خیلی چیزارو یادت ببره :)
:))))))

من ذوق:) من غش:))) 
والعصر:)))) چه خووووب:))))
جای شمام همونجاست دقیقا:)))

سعی میکننممم:))) البته باید بتونم بااااید:))))

* مرسی که گفتین:) مرسی که هستین:)
دختر پر همت و پر تلاش باایمان از نظر من: )))💪
:))))
کاش که واقعا اینجوری که میگین بودم...:(

ممنونم مریم بانو:)))))
تو خوب آروم و مهربون و دوست داشتنی هستی به نظرم و به اطافیانت اهمیت زیادی میدی و خیلی جاها سعی می کنی خوددار باشی... به چیزایی فک میکنی که به نظرم 17 ساله ها فک نمی کنن . من اعتقاد نداارم سطح عقل و فکر و شعور به سن بسته اس اما من خودم 17 سالگی به چیزای مهم فک نمیکردم . 
تو یه جوری می نویسی که ادم فکر میکنه خیلی بزرگتر از این حرفایی و من آدم هایی که سن توی رفتارشون معنی نداره رو دوس دارم :)
:)))
به چه نکات ظریفی پی بردین بانو:) چه جالب:))

چه همه من ذوق میکنم همش امشب:)))))) 

کامنت هیجان انگیزی بود:) مثل همه‌ی کامنتای دیگه این پست تا اینجا:))) ممنونم از حضورتون و نظرتون:))))))
یکم وقتشو بیشتر کنید

یعنی چی؟:/
نظرخاصی ندارم!

بعله:)
الکی مثلا من ناشناسم!
هزاروپونصد میگیرم تعریف کنم:)

منم حتما قبول خواهم کرد:)
جاش هس ب ی بنده خدایی ک خیلی حرف الکی میزنه بگم ب ر ب ب ولی خب نمیگم!
خوب بود که نگفتین.... وگرنه احتمال تایید نشدن نظرتون بود:)
سلام خوشمزه ی من  ^_^
تازه وبلاگتو دیدم :) دمت گرم با این چالشت:)) 
جونم براتون بگه که: 
یه دختر هنرمند :) خالق کیکای خوشکلو خوشمزه و با تزیین اسمارتیز ^_^
همینقدر میشناسمت :(

 روزا و شبات آروم و مهربون و عاشق و پر از خداااا :))
سلام:)))
منم نمیدونستم شمام وبلاگ دارین:)))
البته باید بگم که این چالش در واقع اولین بار توسط بلاگر کبیر، «پرتقال دیوانه» راه ‌اندازی شده بود:)))

عخخخخی:)))) خودمونیم ولی دلم واسه کیکام تنگ شد:)

هم چنین محبوبه بانو:))))
مرسی اومدین:)
با این نظرات ی چندکیلویی فک کنم چاغ شدیناا خخخ
دوستان لطف دارن :)

* این که به جای «یه» مینویسین «ی» علی‌رغم اینکه خیلی آشنا میزنه و خیلیا ازش استفاده می‌کنن، درست نیست ولی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend