درهم + هلپ می پلیز:)

+ من وسط این همه ژنتیک آخرش خواهم مرد... یا از جذابیتش فدا می‌شوم یا از سختی‌اش فنا..‌.:) چرا اینقدر شیرین و سخت آخر؟:)

+ به نظرم این‌ که در طی سه روز فقط شاید یک ساعت از گوشی استفاده کردم و بیشترش هم برای تنظیم آلارم بود، اتفاق فوق‌العاده‌ای بود:) سعی می‌کنم از این به بعد کمرنگ تر باشم:)

+ شما تو شهرهایتان از این کلاسورهای کوچک پیدا می‌شود؟ در شهر ما که پیدا نمی‌شود:( 

+ گفته بودم چقدر دلم برای تابستان عزیزِ دل تنگ شده؟:) بی‌نهایت دلتنگ آن عصر های گرم حال به هم زنش شده‌ام:) واقعا چرا آنقدر گرم است؟ تمام چیزهایی که با من در تابستان بودند، در این فصل های سرد طعم و حس واقعی‌شان را ندارند. کتاب خواندن، بیکلام گوش دادن، درس نخواندن، راه رفتن، شب‌ها بیدار ماندن.... انگار همه‌ی اینها در تابستان رنگ دیگری دارند... حتی روزه گرفتن!

+ میم می‌گوید تربیت سن خاصی دارد. راست می‌گوید. آه که مسیر طولانی و سخت است... مرد نر می‌خواهد و شیر کهن(یا شیر نر و مرد کهن؟ مسئله این است:/ ) 

+ از در خود برانی‌ام هر دم و من به حکم تو/ می‌روم و نمی‌روی از نظرم، دریغ من

مگر می‌شود وسط آزمون دادن این بیت را دید و لبخند نزد؟:)

+ + چند وقتی‌ست به شدت زیاد می‌خوابم. به طور‌یکه در هر دقیقه از شبانه روز قابلیت خوابیدن را دارم:))) منتها دیگر اینقدر هم خوشخواب بودن اصلا خوب نیست:/ واقعا نمی‌توانم در برابر خواب مقاومت کنم:( به شدت نیازمند راهکارهای سبزتان هستم:)

دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵ , ۲۲:۲۹ خاتونِ گیس گلابتون...
هیچ کدوم گاو نر :))
بله هست تو شهرمون و من برات میخرم یه خوشگلشو بسکه دختر خوب و پر تلاشی هستی :)
اصلا روایت داریم بین صفحات کتاب خواب آور وجود داره و کتاب باز کردن و تصمیم به درس خوندن همانا و خوابالو شدن همانا :))
من وقتی خوابم میگیره صورتمو با آب یخ میشورم و حسابی سرحال میشم :)
وای وای سووووتی:)))
میگم من میدونستماااا میخواستم ببینم شما حواستون هست یا نه.... دییی:
:))) این همه لطف و محبت رو من برنمیتابمممم:)) البته شهر شما بایدم پیدا شه دیگه دی: راضی به زحمت نیستم خاتون جانممم:)))
وااااقعناااا.... تازگیا یه قابلیتی در خودم کشف کردم که وقتی یه درسی سخته و نمیفهممش خوابم میگیره خخخخ
خب متاسفانه واسه من جواب نمیده:) ینی فقط یه ربع یا نیم ساعت خوبه خخخخ یه همچین خوابالویی ام:)
اولا که " گاو نر میخواهد و مرد کهن "😆
دوما که کلا زمستون همینجوریه انگار پتو و بالشت تو رو میکشن در خودشون :))
ساعتای 2:30 یه قهوه برای خودت درست کن بخور قشنگ تا 11 شب ساپورتت میکنه😊
منتهی اگه طبعت گرمه اولا فنجون کوچیک درست کن نه لیوان یا فنجونای چایخوری! مثلا نصف فنجون چایخوری و دوما یک چهارم اولشو گلاب بریز که کمی تعدیل بشه 
آیکون سوت زدن و گفتن جمله‌یِ  «راستی هوا چقدر سرد شده» دیییی:
آخه تو خانواده فقط من اینجوریم... تا این حد آخه؟
واقعا؟؟؟!!! البته فکر کنم درباره‌ی من باید یه خرده دیرتر بخورم که جواب بده خخخخ
گلاب با قهوه؟:))) هووومممم به نظر خوشمزه میاد^_^
هر وقت خواستید نخوابید مثلا موقع درس خوندن : 
انسانس نعنا به پیشانی بمالید دکترشاعر تنها (ره) 

البته اگه بخواید اساسی مشکل رو حل کنید مصرف سردیجات مثل لبینات رو کاهش بدید . 
اسانس نعنا؟ به خاطر بوش ینی؟ 
(ره) خخخخ

فکر کنم باید گرمی بیشتر بخورم
ممنون:)
دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵ , ۲۳:۴۶ محمدرضا مهدیزاده
که اینطور ...
موفق باشید
بعله:)
سلامت باشید
سپاسگزاریم ...
ژنتیک واقعا سخته ولی من بازم دوستش دارم!
منم به شدت گرفتاره خوابم،کاش بشه یه کاری کرد :( 
دقیقا:)))

خیلی بده:(

* خوش اومدین:)
:)) چرا منم دلم تابستون خاست؟:دی
چون تابستون خیلی عشقه:)))
خوابتون میه؟برین توی حیاط شیر اب رو باز کنید یخ یخ یه اب به صورتتون بزنید خوب میشین:)
نه دیگه کار از این حرفا گذشته...
با این کار نهایتا نیم ساعت خوبخ و بعدش دوباره...:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend