ولی پی‌نوشت رو حتما بخونید :)

ولی به نظر من از قشنگترین جلوه‌های پاییز، موقع طلوع و غروب خورشیده. ابرهای معمولا کوچولو و منقطع ولی زیاد، نور خورشید میتابه بهشون، نارنجی و زرد و قرمز میشن؛ رو پس زمینه‌ی آبیِ آسمونی. من می‌میرم برای اون لحظه‌. دلم میخواد ساعت‌ها چشم بدوزم به آسمونی که این شکلی باشه و فقط نگاهش کنم؛ یک دلِ سیر.

صبح‌ها که میرفتم مدرسه اگه آسمون اون شکلی میبود، انرژیم هزار برابر میشد. حتی روزایی که تمرین عملی رانندگی داشتم، بعضی‌وقتا که به غروب میخوردیم، اگه آسمون اون شکلی میبود هزار برابر بهتر رانندگی میکردم و از رانندگی لذت میبردم؛ از عجایب روزگار :)

من میگم همینکه خدا برای آسمون، رنگ آبی رو در نظر گرفته یعنی خیلی هوای دل آدم‌ها رو داره. یعنی هر وقت خسته بودی و حالت بد بود و ناامید شده‌بودی، یه نگاه به این حجم بزرگ آبی بنداز و مطمئن باش منم هستم همین دور و بر... 


+ میخوام از تایم فضای مجازی هنوز هم بیشتر بکاهم و به تایم مطالعه غیر درسی‌م بیفزایم. میشه کتاب‌های حال‌خوب‌کنی معرفی کنید که ترجیحا داستان عاشقانه نداشته باشن و پر از زندگی و امید باشن؟ البته کتاب‌های معمایی و علمی-تخیلی هم خوبه :))) کلا کتابی که بتونم باهاش چند دقیقه از متن زندگی خودم جدا شم و با شخصیت‌هاش زندگی کنم... یه همچین چیزی خلاصه دی : منتظر پیشنهادای خفنتون هستم =)


* در آغوش حق :)

باشگاه مشت زنی، چاک پالانیک
جز از کل، استیو تولتز
جان شیفته، رومن رولان:)
من اگه اونقدی که فیلم دیدم کتاب میخوندم احتمالا یه چیز خفنی بودم الان. ولی الان فیلم خواری بیش نیستم :| :)) ببخشید خلاصه در رابطه با کتاب بنده هیییییییچ حرفی ندارم. 
من کتاب‌های عرفان نظرآهاری رو خیلی دوست دارم. عاشقانه نیستن ولی شاعرانه یا عارفانه هستن کمی. :)
داشتم لیستم رو نگاه می‌کردم چشمم افتاد به "ماه به روایت آه". جزو دسته‌بندی‌هایی که گفتی نیست. ولی حیفم میاد پیشنهاد ندمش. مذهبیه و درباره‌ی حضرت ابوالفضل(علیه السلام). این رو  هم داشته باش برای هروقت که خودت خواستی.
"سه‌شنبه‌ها با موری" رو به یه نفر پیشنهاد دادم گفت توی پنجاه صفحه‌ی اولش انقدر گریه کرده که بقیه‌ش رو هنوز نخونده! ولی من عاشقشم! و به نظرم حال‌خوب‌کنه، هرچند گریه هم داشته باشه. :) اگه از این خوشت بیاد بقیه‌ کتابای این نویسنده (میچ آلبوم) هم تو همین مایه‌هان و می‌تونی بخونی :)
کتاب "استاد عشق" رو اگه نخوندی اونم جالبه، بیوگرافی پروفسور حسابیه و پر از چیزای خفنی که حداقل من راجع بهشون نمی‌دونستم.
آیا رواست که در این لیست پیشنهادی، اسمی از نادر ابراهیمی نباشه؟ نیست :)) "مردی در تبعید ابدی‌"ش عاشقانه نیست اونجوری، درباره‌ی ملاصدراست و من خودم دوستش داشتم.
خب یدونه هم از فردریک بکمن بگم و خلاص :دی "و من دوستت دارم‌" نسبت به بقیه‌ی کتاب‌هاش کوتاه‌تره. هفتاد صفحه است فکر کنم. اگه تا حالا ازش نخوندی می‌تونی با این شروع کنی ببینی خوشت میاد از نوع تفکر و نوشتارش یا نه، که اگه خوشت نیومد هم وقتت زیاد تلف نشده باشه.

سلام :)
چطوری اسمارتیز ؟
خوبی؟
کتاب فلسفه ای برای زندگی
کتاب های چه کسی پنیر مرا خورد ؟
جمعه ۲۸ دی ۹۷ , ۱۶:۴۱ تمنایــ وجــود
من وب درباره کتتاب دارم اونجا خودت بگردو کتاب خوب پیدا کن 

متشکر مجدد دی:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend