اسمارتیزیسم (:

آخرش رنگها نجاتم دادن. وقتی فقط سه رنگ اصلی و سیاه و سفید رو داشتم و میخواستم باهاشون فیروزه ای و سوسنی و طیف گسترده ای از سبز بسازم، به خودم غر زدم که چرا بسته ی 12 تایی رنگ رو نخریدم. اما وقتی برای ساختن فیروزه ای دست به کار شدم و تو مسیر رسیدن بهش، سبز کله غازی هم تولید کردم، کم کم به وجد اومدم. خودم رو تو دنیای رنگها غرق کردم و لذت بردم. وقتی میخواستم نارنجی بسازم با هر قطره زرد یا قرمزی که اضافه میکردم، روحم تازه میشد. وقتی کارمو رنگ زدم، با ذوق نگاهش کردم. من خلقش کردم. عیب و ایراد زیاد داشت ولی مهم این بود که من خالقش بودم. شاید هیچ کس متوجه سوتی هایی که دادم نمیشد اما خودم خوب میدونستم کجا دستم لرزیده و خمیر دورگیر رو ضخیم تر ریختم یا کجا یهو صدای آهنگ بالا رفته و تمرکزم به هم ریخته و کارو خراب کردم. اینقدر برام لذت بخش بود که حتی اون موقعی که ظرف تینر خالی شد رو لباسها و دستام یا اون موقعی که قوطی رنگ آبیم برعکس شد و میزم رو به فنا داد، زیاد از کوره در نرفتم.

حالا حس میکنم رنگها معجزه ن. حس عجیب خلق کردن یک معجزه ست؛ معجزه هایی دائمی و البته، صد درصد تضمینی :)


+ این دومین طرحیه که زدم. نسبت به اولی هزار برابر بهتره. اولی اصلا قابل انتشار نیست =)




+ و این یکی هم سومیه. مثلا داشتم تکنیک ابرو باد یا سایه روشن رو تمرین میکردم. فکر کنم خیلی موفقیت آمیز نبود :)))

(لکه های قهوه ای تقصیر من نیست دی: چون فقط دداشتم تمرین میکردم، به همین شیشه ی پر لکه و داغون بسنده کردم)



+ راستش من ویترای رو علاوه بر یک کار سرگرم کننده، با اهداف اقتصادی شروع کردم دی: دارم خیلی جدی به این فکر میکنم که بعد از یه کم تمرین بیشتر شروع کنم به زدن طرح های بهتر و پیج اینستا و فروش دی: در همین راستا دارم به مسائلی مثل بسته بندی، اسم برند (دی:)، لوگو و از این دست مسائل فکر میکنم :) حتی فکر کردن به اینکه یه کسب و کار کوچیک خونگی داشته باشم روحم رو نوازش میده چه برسه به اینکه واقعا راه بندازمش و ... :)))


+فعلا هم تننها اسمی که به ذهنم رسیده اینه: "دست سازه های نم نم" دی: در جریان "نم نم" که هستید دیگه؛ نه؟ :))

بح بح رنگ *_*

خیلیم عالی
لذت بردم
موفقیات روز افزون
و قسم به رنگ :)

ممنون :*
وای اسمارتیز
خیلی قشنگ و رویاییه... آفرین آفرین
منم حظ کردم از دیدنش، خالقش بودن مسلما لذت خاصی داره :)

از ایده کسب و کارت هم به شدت حمایت میکنم، آورین ادامه بده :)
چه خووووب :)))
ممنون :*

💪💪💪 امیدوارم به یه نتیجه خاصی برسه دی:
کمک خواستی رو منم حساب کن من انواع و اقسام کار های هنری رو امتحان کردم 😂
حتی برای آخرین حرکت هنریم تا زدن پیج هم پیش رفتم ولی متوقف شدم چون اصلا به این سادگی ها نیست و وقت خیلی خالی میخواد 😐
دی:
میخوای من پیجشو بزنم مسئول تبلیغات شم، تو بسازی؟ :))))
آخرین کار هنری شماره‌دوزی بود؟ (:
آره واقعا وقت میخواد :| منم از شدت بیکاری و علافی این تصمیمو گرفتم... البته الان بیکارم :/ تا ۲۰ روز دیگه یا حتی زودتر سرم شلوغ میشه :///
خیلی قشنگ شد آفرین به شما :)))
ممنون :))))
خیلی جالب و خیلی قشنگگگ بودن!
چندتا فرمولاشو بگین لطفا
ممنونم :))))

والا فرمول خاصی که نداره. منم خودم صفر صفر بودم. یه کم تو اینترنت و اینستاگرام چرخیدم و یه سری چیزای اولیه‌شو اونطوری فهمیدم. بعدم وسایلشو گرفتم و یه سری چیزا هم در حین کار یاد گرفتم. الانم هنوز خیلی چیزا رو بلد نیستم چون کلاس نرفتم و همینطوری خودجوش یاد گرفتم :))) .شما اگه سوالی دارین بپرسین تا من جواب بدم :))
میخواستم برای پست جدیدت نظر بزارم که اون + اون زیر کمرنگ یواش رو خوندم!
چیزی که کمه نظره! خودتو سرش ناراحت نکن 
الان میادم رفت چی میخاستم بگم:/
سرش ناراحت نیستم ولی خب اینطوری که کامنتها بسته س خودم هم مایل ترم به پست گذاشتن :)) و اینکه بعد هر پست مدام پنل رو چک نمیکنم که ببینم خبری هست یا نه. پست میذارم و میرم و راحت ترم در کل. به جز این، مخاطب هم اگه نظری داشته باشه میاد تو قسمت خصوصی یا مثل شما تو سایر پستها برام کامنت میذاره. و خوبی این نظرا اینه که کاملا به محتوای پستها مربوطن و حتی درمورد محتوا با کامنت گذارنده بحث میکنیم که خیلی جذابه به نظرم :))

ای بابا حیف شد که :)))
تو قسمت ارتباطات هم میتونین کامنت بذارین از این به بعد :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend