همسایه جان:)

بیایید همین‌جا یک قول به هم بدهیم:

اگر روزی شما در طبقه‌ی دوم خانه‌ای زندگی می‌کردید که دانش‌آموزی در طبقه‌ی پایینش عادت کرده بود که نصف شب‌ها درس بخواند، لطفا نصف شب نزنید زیر آواز.

اصلا اگر دانش آموز طبقه پایین عادت به درس خواندن در شب هم نداشت، قطعا عادت به خوابیدن در شب دارد! پس بیایید به هم قول بدهیم که هیچ وقت نصف شب‌ها نزنیم زیر آواز:)

دی:

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۹۵ , ۰۱:۳۷ خاتونِ گیس گلابتون...
زیر آواز که خوبه ما یه همسایه طبقه پایینی داشتیم نصفه شب ساز می زد وقتی سرتو میذاشتی زمین قشنگ حس میکردی دارن تو مغزت کنسرت اجرا میکنن :))
اووووه خخخخخ
باز اگه خوب ساز بزنن یا خوب بخونن که خوبه:) ولی مشکل اینجاست که آماتورن هنوز دیییی:
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۹۵ , ۰۱:۴۱ خاتونِ گیس گلابتون...
نامردا آبرویِ هرچی آماتور هست رو هم بردن با این ساز و آوازشون :))
خخخخخ
:)
😂
من واقعا نمیدونم چرا سطح شعور مردممون اینهمه اومده پایین و هنوزم میاد طوری که فکر میکنن تو خونه شون هر کاری!!!! میتونن انجام بدن!!! 
منم بیشتر وقتا با اواز گریه و جیغای نوه های همسایه میخوابم و بیدار میشم
خب میدونین من احتمال میدم که این بنده خدا نمیدونن صدلشون تا این حد واضح و بلند میاد طبقه پایین:) وگرنه فکر نمیکنم یه همچین کاری میکردن... منم با وقتای دیگه مشکلی ندارم ولی خب نصف شب دیگه....:/

اووووه جیغ و گریه ی بچه دیگه خیلی جانکاهه:(
اون همسایه دیگ!....!این نقطه ها میدونین برای چی؟اشاره به اونشب تخته!از این به بعد فقط نقطه!
:)
آها ینی کلا به جای هرچیزی دیگه فقط نقطه میذارین؟ خیلی هم عالی اصلا:)
من قول میدم .. آخه من کلا آواز نمیخونم :))
با تچکر:)
واقعنی؟ خیلی خس خوبی داره ها دی:
خب خداوند معتال چیزی آفریده به نام اعتراض !!! 

والا... 
خب اینم حرفیه...
ینی در واقع حرف حق جواب نداره:)
:))
حتی زیر دوش؟:دی
امممم
هب اگه بخوایم از اینم محروم شیم دیگه خیلی ناجوانمردیه دی:
زیر دوش بخونیم ولی نصف شب نه دی:
آپارتمان همینه دیگه. خونه باید مث خونه ما ویلایی باشه
جدی دو طبقه آپارتمان محسوب میشه؟ دی:
ای بابا... قبلنا مردما تواضع داشتناااا... با خونه های ویلایی‌شون پز نمیدادن که دی:
همسایگان ما که همگی تصمیم ب تعمیر گرفته اند!
بعضی وقتا فک میکنم دارم توی ی کارخونه پرصدا زندگی میکنم

اوووه.... اینم خیلی وحشتناکه خدایی:(
خدا صبر بده بهتون دی: 

پس نصف شب زیر چی بزنیم؟
:/
میتونین زیر «خُرخُر» بزنین :)
ما هرازگاهی خونمون مهمونی و محفل ادبی داریم ، بابام شعر میگه داداشم میخونه ، ارگ و گیتار و بقیه ابزار موسیقی مینوازند و حتی خواهرمم تو جمع صرفا خونوادگی میخونه فقط این وسط من ذوق هنری ندارم :)
آخخخخخی:)))))
چه باحاله این محافل ادبیتون:)))) 
دلم خواست:)))
شمام میتونین نگاه‌های هنری به دور و برتون بکنین دی:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend