سبزی ام اگه دارین بیارین، دور هم پاک کنیم =)

میگم که...

من تلاشمو کردم برای سر جمع کردن و نوشتن حرف هام.

ولی خب نتیجه ای نداشت. پست و حرف حسابی از توش در نیومد.

فلذا،

میاین با هم گپ بزنیم؟ (:

مثلا،

بگید که چی کارا میکنید؟

چه خبر از امتحاناتون؟

چه خبر از کنکوراتون؟

چه خبر از کار و باراتون؟

:)

 

 

+ ناشناس، مثل همیشه، فعاله (:

++ حس خوبی ندارم... با اینجا انگاری که بیگانه شدم. توی چند سال تجربه ی وبلاگ نویسیم فهمیدم که حال و احوال این مدلی نهایتا ختم میشه به کوچ کردن به یه وبلاگ جدید؛ یه پناهگاه جدید ساختن... که اصلا الان در حوصله و توان ذهنیم نمیگنجه :(

 

سلامممم

عاقا ما امتحانامون شروع شده و حالا حالا تقریبا تا اخر تیر امتحان دارم اصلا یه وضعی

کرونا هم که دوباره متاسفانه زیاد شده خدا بخیر کنه😢😢

و اینکه دیگه هیچ خبرشما جه خبرا😃

سلام سلام :)))))
ما امتحانامون نه تنها شروع نشده بلکه حتی معلومم نیست کی میخواد شروع شه و معلومم نیست که حضوریه یا مجازی =) فکر نمیکنم زودتر از مرداد شروع بشه و این یعنی عملا از خیال راحت و تعطیلات تابستون خبری نیست :|
موفق باشی :)

آره :( واقعا الانم دیگه هیچ کس رعایت نمیکنه... حتی خود منم خیلی نسبت به قبل بی خیال تر شدم و خب این خیلی بده... یه عالمه عروسی هم که راه افتاده...

منم خبر همین کلاسها، استادهایی که حرصمون میدن و بعضی درسامون هست که تا الان مثلا 3-4 جلسه فقط براشون برگزار شده :||| و اصلا نمیدونیم میرسن تموم کنن یا نه :| دیگه اینکه یکی دو هفته ست حسابی زدم به در تنبلی و الان یه عااااالمه درس تلنبار شده و جزوه ننوشته دارم که خدا به خیر کنه واقعا :| امیدوارم بتونم جمع و جورشون کنم. همین چیزا دیگه (:
سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹ , ۱۷:۲۴ محمدرضا مهدیزاده

سلام !

حال همه ما خوب است 

ملالی نیست جز گم شدنِ گاه به گاهِ خیالی دور 

که مردم به آن شادمانیِ بی سبب می گویند...!

 

شما چه خبر ؟ خوبید ؟ سلامتید ؟ 

 

+ امتحان ها هم که هر استاد فعلاً ساز خودش رو می نوازد :/

خدا عاقبت همه مون رو بخیر کنه با این روزگار :))

سلام (:
 چقدر زیبا بود :)

خبر خوشی :) خدا رو شکر خوبم... شما خوب هستین؟


:| چقدر این بلاتکلیفی ها اعصاب خرد کنه... حالا ما دانشگاهمون چند روزه که گفته داریم تصمیم گیری میکنیم و به زودی جزئیاتشو اعلام میکنیم. امروز هم یکی از بچه های شورا صنفی میگفت خبر دقیقش رو قراره تا عصر منتشر کنن... فعلا که خبری نشده... :|
ان شاءالله... واقعا هم خیلی خیلی تجربه عجیبی بود... از درس و دانشگاه بگیر تا محدودیت های اجتماعی که به وجود اومده به خاطر این بیماری...

من درگیرم با شروع مجدد کلاس هام :)) کلی هم به خاطرش ذوق زده و خوشحالم *_*

سلام پرواز مهربون :)

چقدررر خوب :)))) مبارکه :) امیدوارم که خیلی خیلی موفق باشین و خوش بگذره :* جذاب به نظر میاد :)))

درگیر امتحانام دیگه :/

امتحانایی که حتی یه جلسه هم مثه ادم نرفتم سر کلاس :|

این کرونا همه ی برنامه هام رو ریخته به هم تا حدودی ! جوری شده که خودمم نمیفهمم دارم چیکار میکنم !

 

 

 

++یه چیزی بگم؟من واسه یه مدت یعنی حدود ۵ سال از وبلاگ نویسی فاصله گرفتم و توی این ۵ سال فقط وبلاگ میخوندم و وبلاگ شما هم جزو همون وبلاگ هایی بود که خواننده خاموشش بودم و به خودم قول دادم اگه یه روز وبلاگ ساختم دنبالش کنم :))) تقریبا از سال ۹۶ سوم دبیرستان-امتحانای نهایی اینجا رو میخوندم :))خلاصه خواستم بگم ؛ آی اَم خواننده خاموشِ سابق که الان روشن شده :))

مثل اینکه فقط امتحانای ماست که اینقدر دیر قراره برگزار شه =| البته دست خودموه... ولی اکثثر بچه های کلاس میگن دیرتر برگزار شه :|
ما کلاسامون عمدتا فایل های پاورپوینت بودن با ویس که استادا بارگزاری میکردن... به خاطر همین من متاسفانه یه دوره یه ماهه خیلی تنبلی کردم و خب به شدت عقب افتادم و الان با حجمی از درسای تلنبار سده مواجهم :(


++ واو :))))))) یعنی وقتی این قسمتو خوندم همزمان هم خیلی متعجب شدم هم خوشحال :))) یه لبخند بزرگ نشست رو لبم (: خیلی خوشحال ترم که روشن شدید و الانم وبلاگ دارین :))))
يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۱۲:۰۰ محمدرضا مهدیزاده

شکر خدا :) 

 

امتحانات ما داره مجازی برگزار می شه ، ولی من حضوری رو بیش تر می پسندم ! 

بالاخره برای ما هم یه تصمیم نهایی گرفتن و قراره که مجازی برگزار شه البته از نیمه مرداد =|
حضوری به هرحال بهتره... ولی خب من تو این شرایط ترجیحم مجازیه (با وجود همه سختی هاش و مشکلاتش) به این دلیل که واقعا به نظرم کار درستی نیست زندگی تو خوابگاه و بعد برگشتن به شهرای خودمون و تو خطر انداختن خانواده و...

گروه میزنیم متحد میشیم تقلب میکنیم و امتحان میدیم و گمان میکنیم بچه های مهندسی حقوق روان و دامپزشکی و پرستاری چه اتحاد قشنگی باهم دارن:)

:))))))
از مزایای امتحان مجازی دی:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend