من و تهران و بقیه‌ی ماجرا(:

خان داداش می‌گفت آنقدر که  تو تهران رفته‌ای و آمده‌ای من حتی عکس تهران را هم ندیده‌ام:)

از دیروز تا حالا حسابی درگیر جلسه و کار و آماده کردن نقدهایمان بوده‌ایم:) و مسلما هیچ کس جز خودم نمیفهمد چه دارم می‌گویم چون فکر نمیکنم از مخاطبان اینجا کسی تجربه‌اش کرده باشد:)

تازه در نشستِ این فصلمان مامان‌ها را هم دعوت کرده‌اند:) حضور مادرها حسابی حال‌خوب‌کن و انرژی بخش است:)

احتمالا فردا بعد از تمام شدن نشست، تا ساعت شش بعد از ظهر که بلیط قطار داریم، تقریبا سه چهار ساعتی وقتمان آزاد است. به نظر شما کجای تهران را می‌توانیم برویم؟ راهنمایی لدفن:))))

+ لطفا حسابی دعایم کنید که تا دقایقی دیگر یک جلسه‌ی سنگین و نفس‌گیر و پر استرس داریم:) پیشاپیش دستتان درد نکند(:

* در آغوش حق(:

منم زیاد تهران نرفتم..اگه خدایی نکرده نمایشگاهی چیزی بشه بریم:))
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۹۵ , ۱۳:۴۴ خاتونِ گیس گلابتون...
پل طبیعت که توی بوستان آب آتش هست خیلی خوبه. بوستان نهج البلاغه. یا اگر میخوای بری مرکز خرید تیراژه و میلاد نور. دیگه خدمت شما عرض کنم که بام تهران فوق العادس اگر همپا داشته باشی.باغ موزه گیاه شناسی تهران خوبه. کاخ ماخاش هم که هستن دیگه :)) حالا بازم فک میکنم میگمت
اصلا تهران و دوست ندارم.یادم نمیاد اخرین بار چند سال پیش بود که رفتم! شاید 10 سال یا 8سال
سمینار؟؟؟ o.O سمینار چی؟؟ جلسه ی چی ؟؟؟
آی دونت آندرستند!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend