ساعت جفت ^_^



:)

عشق به این میگن:)

مدتهاست که فکر میکنم درباره‌ی این ادعا(شاید استفاده از کلمه خرافه بهتر باشه) که در ساعتهای جفت، کسی که به فکر آدمه، خودشه... چون اون موقع ناخودآگاه آدم یاد خودش میوفته:)))   

و حالا فکر میکنم اونی که تو ساعتای جفت که نه، همیشه به یادمونه، فقط خداست:))) همونی که گفته فانی قریب... گفته از رگ گردن بهت نزدیکترم... گفته بخون منو تا اجابتت کنم:)

عشقتو شکر خدای عزیز دل:)))


+ در آغوش حق:)

عشق است خود خود عشق :)
:)))
حالا ساعتِ عشقِ عاشق شدنت با منه ...
#بنیامسن
(:

زیبا:)
حالا ساعتِ عشقِ عاشق شدنت با منه ...
#بنیامین
عشق را دوست دارم و عاشق دوست داشتنم،چی گفتم:/
جمله‌ی قصار:) 


پس؛
حـیَّ العشـق :)...
که:
قصـةُ العشـق، لَانفِصـامَ لَهـا ..
.
سلام :)...
و
التماس دعا ..
بعله:)

لانفصام لها و لاضمحلال:)

سلام علیکم:)

متقابلا من هم التماس دعا دارم:)
رگِ گردن... 
من همیشه میگم گردن نیست. دِله.
خدا از رگِ قلب بهمون نزدیک‌تره... از تمام احساسات، تمام عواطف و تمامِ حیات...

عجب لحظه قشنگی بود اذان :)
آره شاید:)
مهم اینه که خدا تو عمق وجودمون خونه داره:) ته تهش:) و این آخر مرام و معرفته:) اونم وقتی ما صداش میکنیم: یا رفیق من لا رفیق له...:)


* خیلی قشنگ:) قبلا هم یه بار اینجوری شده بود... اذان صبح بود به نظرم(:
تو تربت جام  خورشید 5 و نیم طلوع میکنه؟ چه جالب!
:)
باید از یه تربت‌جامی بپرسید ما والا طلوع و غروب شهرای دیگه رو نمیدونیم:)

ولی خب کلا اختلاف ساعت غروب و طلوع و اینا تو شهرای مختلف ایران با هم خیلی جالبه:)
مگر تو عکس زیر قسمتی که قرمز شده ننوشته تربت جام؟
نه دیگه اشتباه کردین(:

:) بیشتر دقت کنید:))
خدا رگ گردن نیست خدا یه مدیر شیک و یه دیده بان کار بلده 😊
بله خب‌ مسلما خدا رگ گردن که نیست:)

کار بلد و محشر:) محشر از نظر مهربونی:)
سلام مجددبه محضرتون :)
آغا،ماکه دعاگوهستیم :)
چشم:)
+حیدریاش صلوات ختم کنن^ــ^
+اون عکس پروفایلتون،خییییییلی قشنگه :))
اصلاًدل ِ ما رو بُرد :))...
سلام:)
لطف می‌کنید :)
خیلی ممنون و متشکر:)

+ اللهم صل علی محمد و آل محمد (با اون لحن مخصوص مسجد دی: )

+ اون عکس گوشه سمت چپ وبلاگ؟:) گوشه‌ای از بهشت کوچکمونه:) 
شما که خودتون یه عالمه گل دارید که :))) 
ازین موردای دل خوش کن زیاد دارم:)))
خیلی خوبه:)
کیمیاگر رو خوندی؟ من بهشون میگم نشانه:)
خیلی هم خوب و عالی :)  حواسش بهمون هست ;) 
بعله:)

همیشه و همه‌جا:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend