شناس و ناشناس گفتنش با خودتان، ولی بگویید حتما.... حتما....

این آدمِ واقعیِ دنیایِ مجازی -شاید هم نسبتا مجازی- حالا نیازمند حرف‌های واقعیِ آدم‌هایِ واقعیِ دنیایِ واقعی‌ست.

هدف از این همه چیدن واقعیت و مجاز کنار هم، گیج کردن خواننده نیست. هدفم این است که به نفهمیدنی‌ترین شکل ممکن بگویم دلم برای حرف‌هایتان تنگ شده. برای کامنت‌های ریز و درشت دلگرم کننده‌تان. برای ناشناس گفتن‌هایتان و برای آدم‌ها -و شاید بهتر باشد بگویم دوست‌ها- ی واقعیِ یک فضای ...

ولش کن دیگر. 

  • مهم این است که تیک ناشناس فعال است، دلم تنگ شنیدنِ شماست، از ۲ تیر تا حالا در اینجا بسته که نه ولی باز هم نبوده، و مهمترش اینجاست که اسمارتیز دلش می‌خواهد به جای این‌که پست بنویسد، کامنت بخواند از هرآنچه تا حالا نگفتنی بوده، هر آنچه راز دل بوده، از درد دل‌ها و مشغله های دوستانِ جانش چه شناس و چه ناشناس. اسمارتیز تصمیم گرفته گوش بشود و اگر لازم بود، جواب هم بدهد (:
اسمارتیز،دوست مجازیِ جان :) 
والله دغدغه‌ی من الان فقط کنکورمه :( 
برای کنکوری‌ها دعا کن :) 
موفق باشی 💟
:))) 
ان‌شاءالله که کنکورتونو به محشرترین و خووووب‌ترین شکل ممکن بدید (((: 

حتما حتما اگه قابل باشم دعا میکنم :))

منووونم ^_^ همچنین :)
هعی ... 

...
سلام و نور [ الکی مثلأ خانمِ **افی هستم ]
چه خبرا و اینا؟

درود (: 

خبر خوشی و سلامتی و اینا (: خوب هستید؟ «نمک شو» خوبه؟ ((: رویا خانوم خوبن؟ :) 


شرکت کنید دیگه :/
چه خشن :/ 
جداً علاقمندم ولی یه سری مشکلاتی هست از جمله اینکه به زودی دسترسیم به اینترنت شاید قطع بشه :) 
حالا که اینقدر اصرار می‌کنید شاید شرکت کردم دی: 
من بت امید دارم :دی ک فک میکنی و اینا. برا بهتر کردن حال خودت و دنیا. ک امیدوارم ی چیزایی از این راه بیرونت نکنه و ناامید نشم -_-
بعد هر وقتم میبینمت ناخوداگاه لبخند میزنم گمونم.
همین دیگه :دی
ولی من امیدم رو به خودم از دست دادم کلا :( 
آره ولی میدونی گاهی فکر تنها کافی نیست... تا نتونم بیانشون کنم...
منم امیدوارم:))) امیدوارم امیدتو نا امید نکنم دی:

وای جدی؟ (: چه خوووووب :)

مرسی از کامنتت فوفیِ مهربون (:
یه جمله‌ای که هی می‌خوام بگم و یادم می‌ره، اینه که هیچوقت عکس اون اسمارتیزها رو عوض نکن. هردفعه می‌بینمشون تا عمق وجودم لبخند می‌زنم. مگر اینکه یه عکس خیلی خفن‌تر پیدا کردی :)
عه واقعا؟ :))
چشم چشم عوضش نمیکنم:)))
چه خوب که با دیدنم لبخند میزنید اونم تا عمق وجود دی: 

(:
چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ , ۰۰:۲۱ محمدرضا مهدیزاده
سلام بر خانوم اسمارتیز :)
خوبین ؟ سلامتین ؟
موفق باشید

سلام بر شما:)
ممنووونم شکر خدا :)
شما خوبید؟ اوضاع بر وفق مراده ؟:)

همچنین :)
منم با حنا خانوم موافقم خواهشا هیچ وقت عکس اسمارتیزها رو عوض نکن به اندازه یه تانکر اسمارتیز نخورده بهم انرژی میده :)))

امیدوارم دیگه در وبت رو به روی ما ناشناس های شناس نبندی ^_^
چشم عوضش نمیکنم :)))) 
میگم کم کم داره حسودیم میشه‌ها:) انگاری عکسم از خودم محبوب‌تره دی:

شما که شناس هستید:) یه شناسِ مهربون و دوست‌داشتنی:) 

* دیگه کم کم کمرنگ و کمرنگ‌تر میشم هی:)
سلام بر اسمارتیز اعظم :)

حال دلت چطوره عزیزم؟ اصل حالت خوشه؟

اسمارتیزِ اعظم؟ ^_^ آخی:)
سلام بر حوای عزیز دل:))

حالِ دلم؟ امممم بد نیست:) خوبه تا حدودی:) ولی جا داره که بهتر شه:)))
بله دیگه :) شما اسمارتیز اعظم بیان هستی ؛)

امیدوارم که زودِ زود بهتر شه :)
بح بح دییی:

منم امیدوارم :) 
ممنون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend