عاشقانه‌های من و کنکور (۱) : لعنتی‌ترینِ من

هشت تیر نود و هفت مهم است، نه به خاطر اینکه یک هفته بعد از تولدم است. نه به خاطر اینکه یک جمعه‌ی تابستانی است. نه حتی به خاطر اینکه روز کنکور است. به خاطر این مهم است که نقطه‌ی تلاقی است. تلاقی تلاشی که برایش کرده‌ای و استراتژی که برایش در نظر گرفته‌ای و مدیریت هوش هیجانی و یک عالم چیز دیگر.

حالا هی بگویید کنکور بد است. داریم مگر اصلا چنین آزمونی را که این همه چیز را یکهو با هم بسنجد؟ نداریم... باور کنید نداریم :|


* کسی هست که کنکور داده باشد و در مورد اینکه چگونه هم درس مدرسه بخوانیم و هم آزمون، و هر دویشان سطح خوبی داشته باشند، بتواند مرا راهنمایی کند؟ تا حالا اینقدر در تدوین یک برنامه خوب و دلگرم کننده عاجز نبوده‌ام :| لطفا معرفی کنید. دعای یک کنکوری به اجابت نزدیک است دیییی: 

** مثل یک بازی شده است همه چیز. جالب است ولی تا وقتی به علت وجود کنکور فکر نکنی :/ دی:


+ در آغوش حق که بودید، یعنی همان موقع‌ها که حس می‌کنید خدا دستش را گذاشته روی قلبتان، می‌شود منِ اسمارتیز را هم دعا کنید؟:)))) خیلی مهربانید :) 

کنکور .... !
بنده یک کنکوری بودم که به صورت کاملا شانسی بیش از انتظار ظاهر شدم :-"1290 عو اینا.
هوش هیجانی کیلو چنده !
اینجانب خیلی خفن بوده است :|
اینجانب ترم سه عی است :|
والسلام.
سلام:)
خوش اومدید:)
تجربی بودید ینی؟ و اینکه خب رتبه‌تون که خوب بوده :) میتونم بپرسم چیه رشتتون الان؟
خب همین که میگید بیشتر از انتظار ظاهر شدید به نظرم نتیجه‌ی مدیریت خوب سر جلسه‌س.

موفق باشید :)) 
کنکور سخته ولی سکوی پرشه
حتما با رتبه های خوب کنکور در تماس باشید
موفق باشید
آره واقعا سکوی پرش خیلی مناسبه واسه توصیفش...

مشکل اینه که رتبه‌ی خوبی دور و برم ندارم :/ البته تو فضای مجازی هستن ولی خقیقی نه!

خیییلی ممنون و متشکر :)
ریاضی یا تجربی؟ من ریاضی‌ام و تقریبا از نتیجه‌ی جفتشون هم کنکور و هم مدرسه راضی بودم. نمی‌دونم مدرسه‌ی شما چجوریه ولی برنامه‌ی مدرسه‌ی ما جوری بود که زیاد با برنامه‌ی کانون در تضاد نبود و من واسه کنکور با کانون پیش می‌رفتم، واسه اینکه خیالم راحت باشه به همه‌ی مباحث می‌رسم و مرورشون هم می‌کنم.
تجربی :)
چه خوبه آدم از خودش راضی باشه:))))) 
ما مدرسمون تو درسای ریاضی و فیزیک و زیستمون از کانون جلوتره و خب باید تو دو تا فاز بخونی، هم کانون هم مدرسه :| به خاطر همین ایجاد کردن این تعادله برام سخته... و سردرگم که چقدر واسه مدرسه بخونم، چقدر آزمونا... و حالا کلا مگه چقدر وقته که همش خوب باشه.... البته از موقع نوشتن این پست یه کم از سردرگمی در اومدم ولی هنوزم حس میکنم یه کم برنامه‌م متزلزله و خب هی عقب میفتم ازش :|
آره منم سعیم اینه که یه کانون بیشتر اهمیت بدم تا مدرسه، چون برنامه مشخص و کامل و قابل اعتمادی داره :)

ممنونم آرزو بانوی عزیز دل :))))))
راستی! اگه تجربی هستی افراد موفق زیادی در بلاگستان داریم؛ این پستی که بانو شاتوت برای کنکوری‌ها نوشته هم کامله. 
http://missshahtot.blog.ir/page/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%A7
خییییلی ممنون از لطفتون:)))
پرسیدم ازشون سوالمو :))))
از الان می شینی تاریخ نگاری می کنی .. بهش فکر نکن و فقط روی مطالب کتابها متمرکز شو .. کنکور اصلا چیز ترسناکی نیست شبیه یه مسابقه دو ئه که همه از خط پایان رد میشن ولی فقط به جندتای اول جایزه میدن .. اگه خوب درس خوندی نباید نگران چیزی باشی :))))
تاریخ نگاری که نه... گاهی واسه نهیب زدن خوبه... مثلا اینکه حواسم باشه که فقط همینقدر وقت دارم پس باید خوب ازش استفاده کنم :))))
آره آره خودمم تازگیا عمیقا به این رسیدم :))) 
متاسفانه من نگران خیلی چیزا هستم:/ مثلا از الان نگذان جمع‌بندی ام :/ خودمم از دست خودم لجم میگیره :| دی:
ولی خب واقعا دارم لذت میبرم:) دوران جالبیه در کل :)))
خواهش می‌شود :)
موفق باشی.
وِی پاسختان را الان دید و گام در اینجا نهاد ! :
نه نه تجربی نبودم !! ریاضی ...
لطفا نگید خب که ریاضی هیچی نیست ! خیلیم هست :/
مهندسی عمران میخونم .
چقدر زود دیدید :)
نه اصلا نمیگم ریاضی هیچ چی نیست. همه‌ی رشته ها سختی های خاص خودشونو دارن. من فقط میگم رتبه خوب آوردن تو تجربی خیلی سخت تر از بقیه‌س چون رقابتش خیلی بیشتره. دوستام که ریاضی هستن الان با روزی ۶-۷ ساعت ترازشون نزدیک ۷ هزاره و من با روزی ۱۰-۱۱ ساعت نزدیک ۶۵۰۰ :/// و همینطور الان تو ریاضی بچه ها با تراز ۶۳۰۰ رتبخ کشوریشون سه رقمیه، تو تجربی با ۶۳۰۰ رتبه کشوری، پنج رقمیه :| دیگه شما خود بخوانید حدیث مفصل :)

موفق باشید :)
اینجانب باز هم الان جوابتان را دید و پاسخی نزدیک مینویسد !
درسته حق با شماست ...
از نتیج سیاست گذاری غلطه ...
چه خبر از کنکور ؟ آماده اید ؟
والا اینقد بی خبرم که نمیدونم کنکور تموم شده یا نه !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend