این من هستم

به دعوتِ مهناز (=

 

1- یک درونگرای ساکت و حتی خجالتی هستم. از خجالتی بودن که نه، اما از سکوت و کم حرفی ام رضایت دارم و اگر قرار بود خدا در این مورد به من حق انتخاب بدهد، باز هم با کمال میل انتخابش میکردم.

2- در محیط آدم مرتبی نیستم (از نظر خودم و نه دیگران) اما در فکرم اگر همه چیز سر جای خودش قرار نگرفته باشد تقریبا دیوانه میشوم.

3- چهره ام همیشه مرا بزرگتر از آنچه واقعا هستم نشان میدهد و این موضوعی است که هیچ وقت با آن کنار نیامده ام.

4- از عمق وجودم به رویا اعتقاد دارم و نمیدانم اگر توانایی غرق شدن در انها را نداشتم، چطور میتوانستم زنده بمانم.

 

 

اطلاعات بیشتر درمورد چالش، اینجا (:

دعوت میکنم از: بنفش، محمدرضا مهدیزاده، خانم دایناسور، محمدعلی

چقدر گفتن فقط 4 جمله سخته (:

 

+ بچه ها مهلت این چالش تا 19 امه. اگه تو این مدت شرکت کردین که خیلی بهتر وگرنه میشه بازم شرکت کنین؟ دی: من دوست دارم بخونم پست هاتونو دی:

ماشالا سرعت عمل دی:

خیلی متشکر :)
چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹ , ۰۷:۲۵ محمدرضا مهدیزاده

چقدر من چهارمی ام  :)) 

 

رویا پردازی و خیال پردازی و پیاده روی بخشی از هویتم هستن و بدون اینا واقعیت ندارم. 

رویا پردازی واقعا هیجان انگیزه (:

خیلی خوبه. چقدر منم دوست داشتم پیاده روی هویتم باشه. تازه داشتم شروعش میکردم که کرونا اومد. و راستش تو تهران برای پیاده روی رحت تر بودم تا اینجا. در هر صورت پیاده روی خیلی جذابه. قشنگ بستر میده به آدم واسه خیالپردازی دی:

شماره چهارو منم هستم به اضافه قسمت دوم شماره دو.

شماره سه رو هم من برعکسم!

 

و مرسی از قبول دعوت🌸

چه خوب ((((:
میدونی اون قسمت دوم شماره 2 در کل خیلی خوبه ولی گاهی که همه چی شلوغ میشه، واقعا به جای اینکه کمک کننده باشه بیشتر ممکنه دست و پ گیر باشه چون باعث میشه نتونی درست و حسابی فکرت رو سامان بدی و از طرفی وقت نداری که به اندازه کافی روی نظم ذهنیت کار کنی :( شرایطی که الان دقیقا توش گیر کردم =|

وااااای خیلی خوبه خوش به حالت دی: ازش لذت ببر... واقعا من خیلی سر این مسئله نراحت میشم همیشه :( البته الان بهتر شدما ولی در کل هنوزم سرش ناراحت میشم :')


مرسی از دعوتت :*

خود شناسی قدم اول عاشق شدن است 

وای بر یوسف اگر ناز زلیخا بکشد 

 

فاضل نظری

 

یاد این بیت حافظ افتادم

 

خیلی هم این جمله به ذهنم هجوم آورده که میفرماید: 

 

گودزیلا سواری دولا دولا نمیشه ((((: 

خیلی به این بیت فاضل فکر کردم و برام جالب بود که اینجا نوشتینش. متشکرم :)


کدوم بیت حافظ؟ (: یا شاید منظورتون همون فاضل بوده؟


اون ضرب المثل تحریف شده هم خیلی خوب بود ((((: بله واقعا دولا دولا نمیشه (:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend