سبز تر از مهربانی(:

• ممنون که اینقدر خوب و مهربان و عزیز دل هستید(: که وقتی سختی هست، پایه‌ پایه‌اید و ننی‌گذارید دل آدم بلرزد. نمی‌گذارید احساس تنهایی کند:) پدربزرگ به لطف خدا و  دعاهای شما، عملی که فقط ۲۰ درصد احتمال موفقیت داشت را به خوبی پشت سر گذاشتند و حالا بعد از پنج- شش روز در ICU بودن، به بخش منتقل شده‌اند... خدا را شکر:))))) 

•• بر خلاف هفته‌ی پیش که هفته‌ی وحشتناکی بود، این هفته به قدری آرام و خوب است که دلم می‌خواهد همینطوری کش بیاید:)))) 

••• مناظره ها چقدر به میدان جنگ شباهت دارند:| اینقدر دلم می‌خواهد شرح مفصلی برایشان بنویسم ولی نه وقتش هست و نه حتی حوصله‌اش:) فقط و فقط همین‌که دروغ می‌گویند مثل پینوکیو:| آن هم با خیال راحت چون دماغشان هم دراز نمی‌شود:|

•••• هنر آن است که عکس تو بیفتد در ماه/ ماه در آب که همواره فروریختنی‌ست...

[فاضل نظری - گریه‌های امپراطور]

••••• یک بسته‌ی پستی برسد دستت، با کلی چیز میزهای خوشگل و کوچک(:  چقدر عوض شدن بعضی چیزهل لذت بخش است. مثلا عوض شدن دوستی مجازی به دوستی واقعی..‌ آن هم از نوع محشرش(:

این هم بخشی از بسته‌ی من(: 


[خاتون متشکریم:)]


+-+-+ اینکه آدم زیستش را نخوانده ۷۵ بزند که تراز زیستش هم بشود ۷۷۰۰ خیلی دلچسب است (((: خییییلی خییییلی خیییلی ^_^

+-+-+ خانواده و دوستان جان می‌گویند: واسه تولدت چندتا کتاب که دوست داری بگو، ما بریم همونا رو برات بگیریم دیگه:) 

+-+-+ راستی شما هم از همین حالا با پشه‌های خون‌آشام[!] و خرمگس‌ها و مگس‌ها و کلا حشرات مشکل دارید؟:| چرا اینقدر زیاد می‌شوند خب؟:/


D;

+ در آغوش حق=)

خدا رو شکررر :) :)
مال من هنوز نرسیده (آیکون چشم های منتظر قلبی)
آره واقعا:)))

میرسه به زووودی:))) خیلی ذوق داره ولی:)))
خدا رو شکر :)
مبارک باشه، هم درصد زیست و هم کادوی خاتون :))
(:
ممنوووونممممم:))))
مبارکتون باشه.
خیلی ممنون:)
خداروشکر که بخیر گذشت...
همیشه حالِ دلت خوب و آروم :)
واقعا خدا بهمون رحم کرد:)

خیییلی ممنونم:) حال دل شما هم:)
خداروشکر : ) چقدر خوشحال شدم حال عزیزت بهتر شده : ) ان شاءالله سالم باشن...
فاضل عالیه... گریه های امپراطورش عالی تر ^_^
مبارکت باشه : )
بلاخره چی سفارش دادی؟
ممنونم:))) 
ان‌شاءالله:)
عالی تر از عالیه:))) خیییلی خوبه^_^ من ضد و کتابشم دوست دارم:)) 

ممنون:) به عنوان جایزه که کتاب رقعه از حمیدرضا برقعی... ولی دو سه تا کتاب دیگه میخواستم که اینورا پیدا نمیکنم گفتم خاتون برام زحمتشو کشیدن..‌ کیمیاگر و طوفان واژه‌ها:)))
خداروشکر :)

آره ما تو محل کار متاسقانه بدجور درگیریم با انواع مگس
پشه ام که یکی دو هفته چیش خوب دخل منو اورد
(:

خیلی رو اعصابن:| هم صداشون هم ترس از اینکه آدمو نیش بزنن:|

:)
سلام
خدا رو شکر که حالشون بهتره
خوشحال شدم
سلام علیکم:)

خیلی ممنونم ازتون:)
خوش به حالتون :)
چرا؟:))))
خداروشکر حال بابابزرگت خوبه و ایشالا خوب باشه همیشه :)

عجب بسته پستی دلچسبی....
ماشالا باهوش هم که هستی :)
ممنوووونممم:*

خیلی خیلی عزیز و خوب بود:)

باهوش که بعله دی: ولی چرا؟:)
7700 زیست بدون مطالعه نشان بر باهوشیه و البته من توصیه میکنم کنار هوش حتما خوب بخونی و حتما موفق میشی :)
:)
فکر کنم مبحثو عمقی یاد گرفته بودم:))) سعیمو میکنممم:)))) 
تشکرات فراوان(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend