نیازهای روحی

از لحاظ روحی یه سری نیازها دارم:

- با یه نفر دعوا کنم.

- روزی هزار بار بگم از مردم متنفرم.

- با هیچکی حرف نزنم.

- چاقو بخورم. (این واقعا یه نیاز جدی عه) دلم یه درد از این نوع میخواد... سوزش وحشیانه و درد فراوونی که ارتوپدی نباشه. 

- کرونای خفیف بگیرم و دو هفته قرنطینه شم و از همه چی فاصله بگیرم.

- یه پارتنر میداشتم و درمورد همه چی باهاش حرف میزدم (خودسانسوری نکردمش دی:) عمیقا حس میکنم نیاز دارم به صحبت کردن با یه آدم امن در قالب ارتباطی متفاوت با اون چیزهایی که تا الان داشتم. در همین لحظه من خانواده‌ای دارم که بی‌نهایت رابطه خوبی دارم باهاشون و مطمئنم هر لحظه بخوام میتونم باهاشون صحبت کنم. دوست‌های خوب زیادی هم دارم. اونقدر که برای منِ درونگرا خیلی هم زیاده. اما اون چیزی که حس میکنم نیازه، هیچ کدوم اینا نیست...

- دهن یکی رو سرویس کنم.

- کارآموزی کنسل شه.

- کیس‌هام کنسل شن.

- کار جدیدی که گرفتم زودتر شروع شه.

 

 

ولی... 

حس میکنم الان دارم رنج روحی و روانی زیادی رو تحمل میکنم. چهره و میمیک صورتم و احوالات همیشه کم‌حرفم طوریه که کلا کسی متوجه حالم نمیشه. در واقع بدترین و بهترین حالتم در نظر دیگران انگاری زیاد. قابل تشخیص نیست (مگر خانواده و دوستان نزدیک و کلا کسی که رو رفتارم زوم کنه)

و خب... حقیقتا گاهی دام میخواد کسی بدون اینکه من ازش بخوام باهام همدردی کنه و بگه چته... صادقانه، دلم کمی ترحم و همدردی میخواد. 

اینقدر این روزها خودمو برای آذم‌ها توضیح دادم و دوباره برداشت اشتباهی کردن و... از اینکه مدام خودمو توضیح بدم خسته‌م. نتیجه؟ به هیچکی هیچی نگو... 

دوشنبه ۱۰ آبان ۰۰ , ۰۳:۳۷ محمدرضا مهدیزاده

از نظر روحی نیاز دارم یک جلسه با خدا یا امام (عج) داشتم برام توضیح می‌دادن همه چی مرتبه و واسه‌ت فلان برنامه رو داریم، فلان کار رو انجام بده، فلان اتفاق فلان موقع میفته و ...! 

بعدم یک سُرم حاوی مقادیری از صبر و طاقت بهم تزریق می‌شد. 

چه منطقی و دلنشین (:
نیازهای روحی من تقریبا همشون وحشیانه‌ن دی: 

البته از اون بعد که بهمون بگن "فلان کارو انجام بده و بعدش فلان میشه‌".... کاش میشد واقعا :')
واقعا اینکه نمیدونیم یه سری اتفافا کی میفتن، یا اینکه اصلا میفتن یا نمیفتن خیلی  آزاردهنده‌ست
بعد حتی اینکه نمیدونی چقدر عمر میکنی... مثلا اگه بدونی کمتر از 3-4 سال دیگه عمر میکنی پلن زندگیت یه جور میشه ولی اگه بدونی قراره 30 سال دیگه زنده باشی کاملا یه پلن متفاوت میریزی

هعی 🚬

صا قانه میگم همشونو تجربه کردم و میتونم کاملا همدردی‌ام رو اعلام بدارم :/

 

 

ایشالا که الان بهتر باشید :`)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend