...after


نمیتونم تعریف کنم اصلا :|
دستم به تایپ نمیره علیرغم اینکه کلی حرف دارم واسه نوشتن.
بیاین دور هم حرف بزنیم. سبزی هم اگه دارین بیارین پاک کنیم. منم شربت شاتوت میدم بهتون خنک شین. خب؟ :)


* هلو سامر یا چی؟ (:


جواب سوال احتمالی:
نه راضی بودم نه ناراضی
البته بیشتر به سمت نارضایتی متمایلم... تا درصدامو حساب نکنم نمیتونم نظر قطعیمو اعلام کنم... کل رضایتم بستگی به درصد شیمی و فیزیکم داره :|
جواب انتقاد احتمالی:
درصدامو حساب کنم آروم ترم :|
بنده داخل ماشینم الان یکم نت وصل شد وسط کوهاییم با زلف پریشون دارم با آهنگ مهستی لب خوانی میکنم
عا کمی اون کوه شیرین فرهادم قابل دیدنه :دی
منم دارم درصد میگیرم و تا الان فقط درصد ادبیاتو گرفتم که به حول و قوه ی الهی گند زدم :|

کوه شیرین فرهاد دیگه چیه؟ :| بیستونو که فرهاد کند تموم شد رفت که
میزنمت الان بخدا نم نم
کنکور از ما کشیدست بیرون
ینی حداقل فعلا کشیده بیرون 
حالا تو از کنکور بکش بیرون
من که هیچ درصد نمیگیرم:/
میخوام حداقل یه ماه زندگی کنم
+ یه کوهه تو کرمانشاه دیگه. نه بابا کی گفته همشو کنده؟ عکسشو میفرسم برات حالا یه مورد خاصی هم داره تصویرش :دی
منم میزنمت متقابلا :|
خوبه گفتم که اینطوری آروم ترم :|
من ترجیح میدم ذره ذره باهاش روبرو شم تا اینکه یهو بیاد بخوره تو صورتم... بالاخره شخصیتا متفاوته بنفشم درک کن :|

منم از همین فردا که هیچ همین امروز و حتی همین الانم دارم زندگی میکنم دی: والا امسال اعصاب عزاگیری ندارم :|

* ینی فرهاد وسط کندنش مرد؟ تمومش نکرد بعد بمیره؟ :|
تا کلید نیاد که نمی‌تونم درصد بگیرم. درصدای احتمالیم، بعضیاش بدتر خواهد بود احتمالا. اصلا شبیه کنکور نبود.
کلیدای دوستان قلمچی که اومده :| ولی خب کلید سنجش فکر کنم دو سه روز دیگه میاد

من پارسال با همین قلمچی درصد گرفتم عمده ی درصدام 4-5 درصد بیشتر بود اونم فکر کنم به خاطر اینکه من بدبینانه شو در نظر گرفته بودم :)

کنکور شمام به نسبت ساده تر بود؟

آره یه جورایی بود واقعا... من نمیدونم چه اصراری داشتن که تو ریاضی و فیزیک تشابه 90 درصدی یا حتی بیشتر داشته باشن... برای ما واقعا سوالای ریاضی بعضی هاش عجیب غریب بودن و بودجه بندیامونو کاملا منهدم کرده بودن :|
از امشب ذهنتو آزاد کن و یه کتاب بردار و مشغولِ خوردنش شو..
دیگه هر چی بود، گذشت..
ان شاءالله که خیر باشه و همونی بشه که منتظرشی و واسش زحمت کشیدی : )
ذهنم آزاد نمیشه راستش
فکر کن نه ماه یه مامانی منتظر بچه ش بوده بعد یهو بچه ش به دنیا میاد و معلول ذهنی و جسمیه... جونی به اون مامان میمونه؟ نه والا :|
نزن حالا :| :(
الان کامل آرومی؟ تموم شد کلیدا؟
راستش به شخصه با اینکه زدم بر طبل بی عاری حس آزادی ندارم... اصن اون حس قشنگی که وعدشو به خودم واسه بعد کنکور داده بودم ندارم. مثل یه وزنه که رو کولت باشه اذیت کنه بعد برداشته که بشه تو هنوزم خمی.  اون نیست ولی سنگینیش هست!بخوای هم تکون بخوری درد میگیری. خم بودی چون :/ روغن کاری نیاز دارم حسابی..
منم یه "خب حالا که چی؟" خاصی تو چشام موج میزنه :)

آره دقیقا همین که گفتی
من همه تیرام واسه روغن کاری به سنگ میخوره. با یه دوستم قرار میذارم، دو ساعت مونده کنسل میکنه. اون یکی مسافرته. اون یکی کوفت و زهرماره :| مامان و بابامم که از خودم خسته ترن انگار :|
داستان دقیقشو نمیدونم راستش... رجوع میکنم به رفرنس میام برات میگم
ولی چیزی که هست اینه که این کوه بسیوووور بزرگه شونصد تا فرهاد شونصد سالم بشینن پاش نمیتونن بکننش. یجوری میگن بیستون انگار یه تپه س:| بنده خدا قد خودش کنده ردش و مسیر کندنشم هست ولی کوه پابرجاس :دی
آقا ینی چی مسیر کندنش هست؟ افسانه بوده که همه اینا... نبوده؟ :|
کلید قلمچی رو خبر نداشتم. الان بررسی کردم و با درصدای حدسی خودم نزدیکه. زیستش بالاتره که با اون سوالا همچین کار شاخی هم نکردم. قرابت ادبیات هم نظر علما (!!) اختلاف داره و همون حدود ۷۲ تا ۷۶ میچرخه. فقط توی شیمی سه غلطم یخورده چشمک میزنه و به‌نظرم اون دبیرا اشتباه میکنن و اون یکی‌ها (!!) درست میگن:( امیدوارم -_- 
آره کنکور ما هم چیز عجیبی بود. کلا امسال کنکور چیز عجیبی بود. به قول بنفش با کتاب درسی و آبی قلمچی حل می‌شد :| 
همچنان منتظر شوک سازمان سنجش تو مردادم باید باشیم -_-

از امروز تا روز اول دانشگاه بی‌شک یکی از خلوت‌ترین زمان های زندگی‌تون خواهد بود
استفاده کنید
هنوز به این حد از بیکاری عادت نکردم انگار :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend