(=

وبلاگم به معنای واقعی کلمه جوریده شده. تمام ماه‌ها، پست‌های مختلف و برچسب‌ها، اغلبشون بازدید داشتن و تعداد نمایش‌ها به طرز عجیبی بالا رفته. یک جاهایی از وبلاگم مورد بازدید قرار گرفته که خودمم از وجودشون خبر نداشتم :') یعنی حقیقتا یادم نبود همچین برچسب‌هایی هم داشتم اینجا.

و کامااااااان چقدر حوصله ((((':

ریز به ریز آرشیوم شخم زده شده. و واقعا واقعا با اینکه حدس میزدم اما فکر نمیکردم کسی بخواد اون متن رو گوگل کنه :')

باشه خب. من نمیتونم از اینجا فرار کنم. نمیتونم آرشیو و اسم و رسم و قالب و دوستامو بغل بزنم و ببرم یه جای دیگه. نمیتونم اینجا رو عوض کنم. و بر خلاف ماه‌ها قبل تازه روشن شدم و موتور نوشتنم اینجا راه افتاده. فلذا ناز شست هرکی که اینجاست.

فقط ناراحتم که احساس امنیت و پناهگاه بودن اینجا ازم گرفته شده....

هعی :') خوندن اینجا رو حلالت نمیکنم زن/مرد :") 

 

+ ولی خیلی وقت بود با موبایل پست نذاشته بودم (=

تکنولوژی و هزار دردسر :)

اون چاقو دو لبه که میگن اینجور وقتا نمود پیدا میکنه

:,)))))))))))))))
آره واقعا
هعی

فکر نکنم کسی باشه. حس نمی‌کنی رباته؟ آخه نمایش‌های من هم بدجور رفته بالا. منتهی وقتی نگاه می‌کنم به آمار، به نظرم میاد که رباته و نه شخص حقیقی.

یه تعدادیشون چرا...اما یه تعدادیشون هم به نظر واقعی میومدن.
کلا از اون روز خیلی آمار عجیب رفته بالا.... خب بخش زیادیش احتمالا حمله رباتها باشه =|
ولی بعضیاشونم جدی به نظر میان. و منبعشونم گوگله :,)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend