نوبرانه:)

در همین حال و احوالات که گوجه سبز نوبرانه کیلویی ۱۰۰ هزار تومان(بله تومان) است و حتی شاید در شهرهای بزرگتر، بیشتر، ما می‌رویم همان طالبی‌مان را نوبر می‌کنیم تا به وقتش گوجه سبز را بخریم کیلویی ۲ هزار تومان:) والا:))

دیشب که اولین طالبی‌جان‌های ۹۶ را بو می‌کردم و با بویشان می‌رفتم به خاطرات خوش سال پیش و سالهای پیش‌تر، فکر می‌کردم کاش می‌شد بو را هم مثل عکس و صوت آپلود کرد(: با مثلا می‌شد حس خوب نهفته در خاطرات را هم آپلود کرد(: اینطوری اصلا شاید می‌شد اواع حاد افسردگی را هم درمان کرد اصلا...

خلاصه‌ که تابستان و بهار عزیزِ دل(البته تابستان بیشتر عزیزِ دل است) آمده‌اند و این همه رنگ و طعم و بوی جدید که هر کدامشان مست کننده‌اند در نوع خودشان. و من که باز منتظر نوبر کردن گوجه‌سبز و گیلاس و هلو و زردآلو و خربزه و توت‌فرنگی و حتی ازگیل می‌مانم((((:




* در آغوش حق(:

نوش جانت ، هر چند که جای گوجه سبز نمیگیره :)
گوجه‌سبز که اصلا هیچ جایگزینی نداره:)))

خیلیم کار خوبی کردی
گوجه سبز کیلو 100هزار تومن و والا فقط باید نگاش کنی :))
(((:
تازه همونجوری که نگاهش میکنی باید پشت چشم نازک کنی و بگی ایییش:| والا... شاخ شده واسه ما:)
یکِ آوریل، یه روزیه که مشهوره به روز دروغ اول آوریل.
تو خیلی از کشورها این روز ملت می‌شینن به هم دروغ میگن و میخندن...
خیلی از رسانه‌ها هم یه وقتایی همپا می‌شن و ملتو به گاوگیجه میندازن :)
یکبار شرکتِ گوگل گفت که google nose راه انداختیم و از این به بعد می‌تونید بو ها رو هم با دیگران به اشتراک بذارید :))

اشتراکِ بوی طالبی اینو یادم آورد یهو. واقعا خیلی خفن میشد.



آره:) 
فکر کنم شنیده بودم درباره‌ش:))) 


اگه واقعا گوگل این کارو کرده بود که خیییییلی باحال می‌شد واقعا(: مثلا من الان بوی طالبی میذاشتم براتون:))) 
ولی واقعا بعید نیست تا چندسال دیگه بشر به این تکنولوژی دست پیدا کنه(:
جمعه ۲۵ فروردين ۹۶ , ۱۶:۱۳ گیس گلاب خاتون :)
بیا پیش من گوجه سبز مجانی بهت میدم :دی
از مزایایِ ساکن شمال بودن همه خانواده ^_^

من طالبی را عاشقم *_*
بوش رو هم ^_^
عههه:))))
اسمارتیز گوجه سبز خییلی دوست(((: به حدی که اینقدر میخورم که حالم بد میشه:|


خیلی بوش خوب و مهربونه:)))) فقط یه خرده حساسیت‌زائه نامرد(:
خو الان من دلم خواست و هوس کردم -_- تو پاسخگویی؟ :/ : ))
عَــــــــــــــــــــی باباع : )))
+راستی نعیمه جان  ببخشید بی اجازه وارد شدیماا ^_-
نه... گوگل پاسخگوئه که چرا تا کنون نتونسته تکنولوژی اشتراک گذاری بو و طعم رو هم اختراع کنه((((:
جای شما نیست مگه؟

+ اختیار دارین محبوبه خانوممم:))) خونه‌ی خودتونه:))))+
چه خبره 100 تومن آخه!!!!!
دیگه توت فرنگی انقد همیشه هس که دیگه نوبر نداره اونم :/
منم پیشواز هندونه رفتم ^_^
نمیدونم والا:|
واقعا؟! جای ما که نیست :) ولی خب توت فرنگی به فصل خودش خوشمزه تره(:

هووومممم هندونه:) البته هندوانه هم هست همیشه:) ولی خب هندوانه هم به فصلش خوشمزه.تره:)))
شنبه ۲۶ فروردين ۹۶ , ۰۶:۳۱ محمدرضا مهدیزاده
شلیل و طالبی میوه های مورد علاقه ی ام هس :)))
فالوده ی طالبی هم مورد علاقه تر :))
موفق باشید
آخ آخ شلیل:)))
این میوه هیچ جایگزینی نداره اصلا:))) مخوصا اون شلیل هایی که ترش و شیرین ان...:))

سلامت باشید(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend