شُکر :)))

بذارین براتون بگم که عاشق شدم :) 

و این تمام اتفاقیه که هر چهارشنبه تجربه‌ش میکنم. خب یه بخشیش رو میشه جوگیری قلمداد کرد؛ چون حس خوبش فقط همون روز همراهم میمونه. اما نگم از اون بخشش که کاملا همراهم میمونه و حس خوبش تو روحم رسوخ میکنه.

در وصفش هم مثلا باید گفت: «آنچه خوبان همه دارند، تو یک‌جا داری». قشنگه که پاییز این شکلی باشه مگه نه؟ دلم میخواست که یه روزی، بدون اجبار و ترس یه کارایی رو انجام بدم. الان همون موقعیه که اون کارا رو از سر عشق و علاقه انجام میدم. هنوز چیزای خیلی خیلی بیشتری تو ذهنمه. هنوز راه بلندتری در انتظارمه‌. سخته و دوست‌داشتنی.  باید رو در رو بهش بگم که «سختی؛ ولی من دوست دارم‌. دلم میخواد بشینم کنارت و باهات تجربه کنم و یاد بگیرم. مرسی که هستی.» و بعدشم هزاران هزار شکر به خدا بدهکار بشم؛ مثل همیشه...

 

+ خیر :) 

 

اومدیم و از یه زاویه دیگه نگاهش کردیم. :)

این عشق مبارک باشه بر تو..

با تشکر از زاویه دید شما :)))

متشکر (:
جمعه ۱۹ مهر ۹۸ , ۱۵:۱۲ مائده ‌‌‌‌‌‌‌

کلا بنظرم پاییز خیلی کسل کننده میشه اگه این شکلی نباشه:دی

 

بله بله دی:

امیدوارم این حس خوب پایدار باشه برات :)

ببین کی اینجاست :)))))

متشکر :)) خودمم امیدوارم (:

 

اسمارتیززز

حالا که اومدی تهران بیا همو ببینیم

بیا با هم بیشتر آشنا شیم

بیا دوس شیم با هم اصن:))

بیا شاید منم عاشق شم

 

دی:
بیشتر آشنا شیم :)
البته الان دیگه دارم میرم یه هفته‌ای تعطیلاااات :)))

مگه عشق مسریه؟ مصریه؟ مثریه؟ :|
(:

کجایی اسمارتیز؟

اوضاع خوبه؟

سلام :)
همین دور و برام (:
خوبه خدا رو شکر :))
قصد دارم یه پست بنویسم البته یه هفته ست که همچین قصدی دارم :|||

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
زندگی ذاتش مثل گودزیلاست؛ عجیب، غیرقابل پیش بینی، گاهی وحشتناک، گاهی جالب، گاهی آرام.
چطور می شود گودزیلا ها را رام کرد؟ و چطور می شود افسار گودزیلا را به دست گرفت؟
این همان چیزیست که آدم ها را به حرکت وا می دارد...

:)
پیام های کوتاه
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Customized by a Friend